Друк
Новини Київенерго
Вівторок, 12 січня 2010

Київенерго відкрила пряму телефонну лінію служби безпеки Компанії

Київенерго відкрила пряму телефонну лінію служби безпеки Компанії
АК «Київенерго» відкрила пряму телефонну лінію служби безпеки, яка стане одним з напрямків планомірної та систематичної роботи зі споживачами, яку наразі впроваджує Компанія.

«Як ми і обіцяли, з 11 січня цього року за номером 201-58-65 в Київенерго почала працювати пряма телефонна лінія служби безпеки. Тож споживачі отримали можливість проінформувати керівництво про випадки неякісного виконання службових обов’язків працівниками Київенерго. Енергокомпанія зі свого боку отримала додатковий інструмент зворотного зв’язку, що особливо важливо для об’єктивного з’ясування скарг та формування прозорих відносин між Київенерго та мільйонами споживачів»,- заявив директор безпеки АК «Київенерго» Олександр Родін.

Служба безпеки, як і планувалося, використовує два види фіксації дзвінків на пряму лінію безпеки: технічний (звукозапис) та документальний (запис у спеціальному журналі з відміткою про прийняті заходи). В робочий час дзвінки приймає черговий працівник служби безпеки, в неробочий - дзвінки фіксуються в автоматичному режимі.

Як раніше повідомляла Компанія, кожна людина, яка дзвонитиме на пряму лінію служби безпеки буде мати можливість ознайомитися з результатами перевірки її повідомлення, в разі якщо залишить свої контакти для зворотного зв’язку. Планується, що служба безпеки Київенерго щомісяця буде звітувати про дзвінки споживачів вперед Головою правління енергокомпанії та надавати всім зацікавленим сторонам довідки про результати перевірки таких дзвінків.

Київенерго зазначає, що в Компанії продовжує працювати телефонна інформаційно-довідкова служба 1588, яка здійснює прийом інформації та надає роз’яснення споживачам щодо всіх аспектів роботи Київенерго. З питань обслуговування, ліквідації пошкоджень та інших споживачі мають звертатися саме за телефоном 1588 або 201-58-79.

Позначки: Актуальна тема



Попередня:  Київенерго впроваджує у диспетчерських пунктах унікальне сучасне обладнання
Наступна:   Київенерго надала можливість оплати електроенергії через Інтернет

Коментарі
RSS
Для того, щоб залишати коментарі, необхідно зареєструватися, або авторизуватися

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



1588-banner
paybanner

Календар новин

< Січень 2010 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  © АК "Київенерго", 2010