Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами

Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії

На виконання постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2009 № 299 в АК «Київенерго» створено Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії.

 

Основними завданнями центру є:

1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

2. Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.

3. Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками за участю представників ТП НКРЕ та Держенергонагляду м. Києва

 

Адреса центру: вул. Мельникова, 31.

Кабінети: 204, 206.

Телефон: 201-07-12.

 

Графік роботи центру:

Понеділок-четвер: 8.00-17.00

П`ятниця: 8.00-16.00

Перерва: 12.00-12.45

Субота, неділя - вихідні




  © АК "Київенерго", 2010