Друк
Споживачам

Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії

На виконання постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2009 № 299 в ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» створено Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії.

 

Основними завданнями центру є:

1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

2. Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.

3. Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками за участю представників ТП НКРЕ та Держенергонагляду м. Києва.

 

Адреса центру: вул. Мельникова, 31.

Кабінети: 204, 206.

Телефон: 201-07-12.

 

Графік роботи центру:

Понеділок-четвер: 8.00-17.00

П'ятниця: 8.00-16.00 / у літній період до 15.00

Перерва: 12.00-12.45

Субота, неділя — вихідні.

 

 



Попередня:  Тарифи на електроенергію, диференційовані за періодами часу (для населення)
Наступна:   Способи розрахунків за електроенергію для населення



Веб-сервіс з пошуку сервісних дільниць Київенерго для побутових споживачів електроенергії
Сплатити за електроенергію через інтернет
Дізнатися більше про особистий кабінет споживача електроенергії
lichkab_02
Вхід для побутових споживачівlichkab_04Вхід для юридичних споживачів
Електронна абонкнижка: дізнатися КС, розрахувати суму до сплати, роздрукувати квитанцію
Відправити заявку на проведення робіт
1588-banner
spos-rozr

Ваша думка важлива!

Для чого Ви завітали на цей сайт?
 

  © ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», 2012