Друк
Споживачам

Інформаційна лінія КИЇВЕНЕРГО 1588

Інформаційна лінія КИЇВЕНЕРГО 1588
У КИЇВЕНЕРГО цілодобово працює Інформаційна лінія. Щоб отримати відповідь на будь-яке запитання щодо електро- та теплопостачання, необхідно набрати короткий номер 1588. Для дзвінків з мобільного телефону можна скористатись номером (044) 202-15-88.

За вказаними телефонами також можна повідомити про несправності в електро- та теплопостачанні, незадовільну роботу лічильників, і фахівці КИЇВЕНЕРГО оперативно відреагують на скаргу.

Довідка:
Протягом 2012 року до служби 1588 надійшло 424 тис. звернень від столичних споживачів. 71% звернень від загальної кількості стосувалися електропостачання, 22% -  теплопостачання, 7% - довідкової інформації.

_back Повернутися до загального переліку запитань

 

 

Позначки: Представляємо



Попередня:  Бланк квитанції на сплату електроенергії



Веб-сервіс з пошуку сервісних дільниць Київенерго для побутових споживачів електроенергії
Сплатити за електроенергію через інтернет
Дізнатися більше про особистий кабінет споживача електроенергії
lichkab_02
Вхід для побутових споживачівlichkab_04Вхід для юридичних споживачів
Електронна абонкнижка: дізнатися КС, розрахувати суму до сплати, роздрукувати квитанцію
Відправити заявку на проведення робіт
Інформаційна лінія КИЇВЕНЕРГО
spos-rozr

Ваша думка важлива!

Для чого Ви використовуєте «Електронну абонкнижку»?
 

  © ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», 2013