Відповіді на найчастіші запитання

Ремонт системи гарячого водопостачання

 

Що таке ремонт системи гарячого водопостачання (ГВП)? Для чого він проводиться та скільки триває?

Ремонт системи ГВП — це комплекс планових ремонтних робіт, що здійснюються на різних об’єктах теплового господарства столиці.

Ремонтна кампанія системи ГВП проводиться щороку з 1 березня до 1 жовтня і є одним з необхідних заходів для підготовки обладнання до наступного опалювального сезону.

ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» обслуговує понад 2000 теплових пунктів та майже 6 тисяч вузлів приєднання. Окрім того, щороку у травні обсяг планових та позапланових робіт зростає у зв’язку з проведенням гідравлічних випробувань. Щоб вчасно підготувати все обладнання до наступного опалювального сезону, складаються графіки проведення планових ремонтів, що дозволяє ефективно розподілити виробничі навантаження протягом усього періоду проведення ремонтної кампанії.

Залежно від складності ремонтні роботи на кожному об’єкті можуть тривати від 1 до 5 днів.
До списку питань

 

Чи завжди під час ремонту системи припиняють ГВП споживачів*?

Ні, не завжди. Під час виконання близько 70% ремонтних робіт споживачі не відчувають незручностей. Так, наприклад, у березні через прохолодну походу до графіка ремонтів включають об’єкти, які мають мінімальну кількість підключених споживачів, а також об’єкти, на яких є можливість зупинити обладнання під час ремонту на короткий термін. У разі можливості споживачів приєднують до дублюючого джерела теплопостачання.
До списку питань

 

Яким чином проводиться інформування споживачів* щодо проведення ремонтів системи ГВП?

ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»  узгоджує графіки планових ремонтів обладнання зі своїми споживачами — житлово-експлуатаційними організаціями Києва.

Інформувати населення щодо можливих перебоїв ГВП мають житлово-експлуатаційні організації — ЖЕК, ЖБК, ОСББ та ін.

Із списком адрес, за якими наразі проводиться ремонт системи ГВП, можна ознайомитися у Графіку планових ремонтів на період 09.07-13.07.2012 р.

За довідками можна звертатися до інформаційно-довідкової служби ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за телефонами 15-88 або (044) 201-58-79.
До списку питань

 

*Оскільки ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» не має прямих договірних відносин з побутовими споживачами щодо надання послуг з ГВП та опалення, у даному контексті під словом «споживачі» мають на увазі юридичних споживачів, тобто ЖЕО, ОСББ та інші організації, з якими укладено договори на постачання теплової енергії.

_back Повернутися до загального переліку запитань

 

 



Попередня:  Випробування тепломереж
Наступна:   Субсидії для населення для сплати за спожиту електроенергію




  © ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», 2012